Reklama behawioralna w kontekście RODO

Ewa Lewańska

Autor: Ewa Lewańska

Dodano: 19 maja 2023
446086c60382a38c78adcbdbd6e4c813ee9263c4-xlarge (15)

Reklama behawioralna to popularne rozwiązanie w marketingu internetowym. Nie jest ono jednak obojętne z punktu widzenia RODO. Taka reklama stanowi bowiem profilowanie, a więc zautomatyzowane przetwarzanie danych osobowych. To zaś nakłada na przedsiębiorcę stosującego reklamę behawioralną liczne obowiązki w zakresie RODO, w tym także takie, które nie dotyczą innych administratorów.

Pozostało jeszcze 95% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

  • Niezbędne wzory dokumentów – gotowe do wypełnienia, w pełni edytowalne, zgodne z RODO
  • Listy kontrolne, które pokażą Ci, czy Ty i Twoja organizacja jesteście dostosowani do RODO w 100%
  • Dostęp do pełnej bazy porad przez 24h
Ewa Lewańska

Autor: Ewa Lewańska

radca prawny specjalizujący się w prawie farmaceutycznym

Nasi partnerzy i zdobyte nagrody » 


Nagrody i wyróżnienia» 

Poznaj kluczowe zagadnienia, z jakimi możesz się zetknąć podczas codziennej pracy IODO.
E-kurs dla początkującego Inspektora Danych Osobowych. Rzetelna wiedza i praktyczne ćwiczenia.

24-h bezpłatny test portalu!
Zyskaj pełen dostęp do bazy porad i aktualności!

SPRAWDŹ »

x