Monitorowanie rozmów telefonicznych pracowników - dowiedz się, jak je wprowadzić

Michał Kowalski

Autor: Michał Kowalski

Dodano: 13 września 2018
Zwrot wydatków za prywatne rozmowy telefoniczne pracowników

Wprowadzając w podmiocie monitoring wizyjny administrator danych osobowych jest zobowiązany do uwzględnienia tego faktu w regulaminie pracy. W taki sam sposób należy postąpić, wprowadzając monitorowanie poczty elektronicznej. Sprawdź, czy możliwe jest nagrywanie rozmów telefonicznych.

W artykule przeczytasz:

- w jakim celu można wprowadzić monitorowanie rozmów telefonicznych w firmie,

- jakich formalności należy w związku z tym dopełnić.

Pozostało jeszcze 85% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

  • Niezbędne wzory dokumentów – gotowe do wypełnienia, w pełni edytowalne, zgodne z RODO
  • Listy kontrolne, które pokażą Ci, czy Ty i Twoja organizacja jesteście dostosowani do RODO w 100%
  • Dostęp do pełnej bazy porad przez 24h
Michał Kowalski

Autor: Michał Kowalski

Radca prawny, specjalista z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz prawa oświatowego, redaktor licznych publikacji

Nasi partnerzy i zdobyte nagrody » 


Nagrody i wyróżnienia» 

Poznaj kluczowe zagadnienia, z jakimi możesz się zetknąć podczas codziennej pracy IODO.
E-kurs dla początkującego Inspektora Danych Osobowych. Rzetelna wiedza i praktyczne ćwiczenia.

24-h bezpłatny test portalu!
Zyskaj pełen dostęp do bazy porad i aktualności!

SPRAWDŹ »

x