Nagrywanie rozmów pracowników a RODO

Marcin Sarna

Autor: Marcin Sarna

Dodano: 28 lipca 2020
bc7c405a109963842ef57610b4087115e024fded-xlarge (1)
Pytanie:  Pracodawca zdecydował się na nagrywanie rozmów przychodzących. Osoby dzwoniące do firmy są poinformowane, że jeżeli nie wyrażają zgody na nagranie mogą skorzystać z innej formy kontaktu. Pracownicy firmy nie mają takiej możliwości, nie można przyjąć że jest to ich zgoda. Jaką podstawę przetwarzania danych przyjąć dla nagrywania pracowników firmy?

Pozostało jeszcze 85 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

  • Niezbędne wzory dokumentów – gotowe do wypełnienia, w pełni edytowalne, zgodne z RODO
  • Listy kontrolne, które pokażą Ci, czy Ty i Twoja organizacja jesteście dostosowani do RODO w 100%
  • Dostęp do pełnej bazy porad przez 24h

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Marcin Sarna

Autor: Marcin Sarna

Radca prawny, ekspert z zakresu ochrony danych osobowych. Specjalizuje się również w kompleksowej obsłudze prawnej podmiotów gospodarczych, w szczególności świadcząc pomoc prawną dla producentów maszyn i urządzeń, przedsiębiorców funkcjonujących w branży usługowej i w sektorze energetycznym.

Czytelnicy tego artykułu skorzystali również z poniższych narzędzi

Biblioteka ABI

Nasi partnerzy i zdobyte nagrody


© Portal Poradyodo.pl

Poznaj kluczowe zagadnienia, z jakimi możesz się zetknąć podczas codziennej pracy IODO.
E-kurs dla początkującego Inspektora Danych Osobowych. Rzetelna wiedza i praktyczne ćwiczenia.

SPRAWDŹ »

x
wiper-pixel