Jak zapewnić przejrzystą komunikację z podmiotami danych - 7 wskazówek dla ADO

Maciej Lipka

Autor: Maciej Lipka

Dodano: 29 stycznia 2019
Dokumenty przewozowe

RODO obliguje administratora danych osobowych do komunikacji z podmiotami danych, m.in. w związku z realizacją obowiązku informacyjnego. Komunikacja musi odbywać się w zwięzłej, przejrzystej, zrozumiałej i łatwo dostępnej formie, a administrator powinien używać jasnego i prostego języka. Nie zawsze jednak spełnienie tego wymogu jest takie proste, jak się wydaje. Skorzystaj ze wskazówek opartych o Wytyczne Grupy Roboczej Art. 29.

Pozostało jeszcze 96 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

  • Niezbędne wzory dokumentów – gotowe do wypełnienia, w pełni edytowalne, zgodne z RODO
  • Listy kontrolne, które pokażą Ci, czy Ty i Twoja organizacja jesteście dostosowani do RODO w 100%
  • Dostęp do pełnej bazy porad przez 24h
Przetestuj portal przez 24H »

Jeśli masz już dostęp do portalu poradyodo, zaloguj się »

Maciej Lipka

Autor: Maciej Lipka

Jest ekspertem ds. ochrony danych osobowych. Specjalizuje się w problemach związanych z wdrażaniem obowiązujących przepisów w organizacji, wskazując zarówno na wymogi formalne, jak i na praktyczne rozwiązania ułatwiające przestrzeganie prawa.

Czytelnicy tego artykułu skorzystali również z poniższych narzędzi

Nasi partnerzy i zdobyte nagrody


© Portal Poradyodo.pl

Poznaj kluczowe zagadnienia, z jakimi możesz się zetknąć podczas codziennej pracy IODO.
E-kurs dla początkującego Inspektora Danych Osobowych. Rzetelna wiedza i praktyczne ćwiczenia.

SPRAWDŹ »

x
wiper-pixel