RODO w pomocy społecznej – 8 pytań i odpowiedzi

Dodano: 5 lutego 2019
pracownicy z dokumentami

Istota funkcjonowania jednostek pomocy społecznej wiąże się z przetwarzaniem danych osobowych – przede wszystkim osób korzystających z tej pomocy. Na jakiej podstawie przetwarzać te dane? Jak zrealizować obowiązek informacyjny? Czy należy w związku z tym przeprowadzić ocenę ryzyka? Odpowiedzi na te pytania zależą od okoliczności konkretnego przypadku. Poznaj rozwiązania wybranych problemów z zakresu przetwarzania danych osobowych w pomocy społecznej.

W temacie tygodnia znajdziesz odpowiedzi m.in. na następujące pytania:

  • jak długo przechowywać dane osobowe klientów OPS,

  • czy w OPS konieczne jest przeprowadzenie DPIA,

  • z kim jednostki pomocy społecznej powinny zawierać umowy powierzenia przetwarzania danych,

  • jak realizować obowiązek informacyjny w pomocy społecznej.

Pozostało jeszcze 96 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

  • Niezbędne wzory dokumentów – gotowe do wypełnienia, w pełni edytowalne, zgodne z RODO
  • Rzetelne odpowiedzi ekspertów specjalizujących się w RODO, na każde z Twoich pytań w ciągu max 48h
  • Listy kontrolne, które pokażą Ci, czy Ty i Twoja organizacja jesteście dostosowani do RODO w 100%
  • Nieograniczony dostęp do pełnej bazy porad ekspertów specjalizujących się w RODO

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Czytelnicy tego artykułu skorzystali również z poniższych narzędzi

Biblioteka ABI

Nasi partnerzy i zdobyte nagrody


© Portal Poradyodo.pl
Strona używa plików cookies. Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies.
wiper-pixel