Obowiązek informacyjny w przypadku likwidacji szkoły – kto jest administratorem

Michał Kowalski

Autor: Michał Kowalski

Dodano: 23 stycznia 2020
aa56a94ef5897727404288d2de0d6130d30f2b48-xlarge (1)
Pytanie:  W przypadku likwidacji szkoły organ prowadzący zgodnie z art. 89 Prawa oświatowego ma obowiązek powiadomienia rodziców o likwidacji szkoły. Dane osobowe rodziców: imię i nazwisko oraz adres zamieszkania przekaże mu likwidowana szkoła. Kto powinien zostać wskazany jako administrator w klauzuli informacyjnej kierowanej do rodziców. 

Pozostało jeszcze 85 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

  • Niezbędne wzory dokumentów – gotowe do wypełnienia, w pełni edytowalne, zgodne z RODO
  • Listy kontrolne, które pokażą Ci, czy Ty i Twoja organizacja jesteście dostosowani do RODO w 100%
  • Dostęp do pełnej bazy porad przez 24h

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Michał Kowalski

Autor: Michał Kowalski

Radca prawny, specjalista z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz prawa oświatowego, redaktor licznych publikacji

Czytelnicy tego artykułu skorzystali również z poniższych narzędzi

Biblioteka ABI

Nasi partnerzy i zdobyte nagrody


© Portal Poradyodo.pl

Sprawdź nasz portal - testuj przez 24h za darmo

Aktualności i porady ekspertów

Listy kontrolne

Wzory dokumentów

Załóż konto na próbę x
wiper-pixel