Kto podpisuje umowę powierzenia przetwarzania w urzędzie

Marcin Sarna

Autor: Marcin Sarna

Dodano: 22 czerwca 2018
Kto podpisuje umowę powierzenia przetwarzania w urzędzie
Pytanie:  Jeśli administratorem danych jest organ publiczny (prezes urzędu), to kto powinien podpisać umowę powierzenia przetwarzania danych? Do reprezentowania urzędu jest upoważniony dyrektor generalny, dlatego to on podpisuje umowy zawierane między urzędem a innymi podmiotami. Czy potrzebne jest szczególne pełnomocnictwo do podpisywania umów powierzenia przetwarzania danych w imieniu administratora danych?

Pozostało jeszcze 81 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

  • Niezbędne wzory dokumentów – gotowe do wypełnienia, w pełni edytowalne, zgodne z RODO
  • Listy kontrolne, które pokażą Ci, czy Ty i Twoja organizacja jesteście dostosowani do RODO w 100%
  • Dostęp do pełnej bazy porad przez 24h

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Marcin Sarna

Autor: Marcin Sarna

Radca prawny, ekspert z zakresu ochrony danych osobowych. Specjalizuje się również w kompleksowej obsłudze prawnej podmiotów gospodarczych, w szczególności świadcząc pomoc prawną dla producentów maszyn i urządzeń, przedsiębiorców funkcjonujących w branży usługowej i w sektorze energetycznym.

Czytelnicy tego artykułu skorzystali również z poniższych narzędzi

Biblioteka ABI

Nasi partnerzy i zdobyte nagrody


© Portal Poradyodo.pl
Strona używa plików cookies. Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies.

Sprawdź nasz portal - testuj przez 24h za darmo

Aktualności i porady ekspertów

Listy kontrolne

Wzory dokumentów

Załóż konto na próbę x
wiper-pixel