Wszystko o przetwarzaniu danych osobowych w celach marketingowych

Michał Koralewski

Autor: Michał Koralewski

Dodano: 12 marca 2019
Marketing w internecie

Powszechnym zjawiskiem jest przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych. W przepisach RODO nie przewidziano wprawdzie odrębnej przesłanki dla przetwarzania danych w tym celu. Pamiętajmy jednak o możliwości przetwarzania danych z uwagi na usprawiedliwiony cel administratora. O czym pamiętać, przetwarzając dane osobowe w celach marketingowych?

Z tematu tygodnia dowiesz się:

  • na jakiej podstawie przetwarzać dane osobowe w celach marketingowych,
  • kiedy przetwarzanie danych w celach marketingowych nie będzie możliwe,
  • jak zareagować, gdy podmiot danych zgłosi sprzeciw,
  • jak zrealizować obowiązek informacyjny w przypadku przetwarzania danych w celach marketingowych,
  • jakie zgody są potrzebne do realizacji celów marketingowych.

Pozostało jeszcze 93% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

  • Niezbędne wzory dokumentów – gotowe do wypełnienia, w pełni edytowalne, zgodne z RODO
  • Listy kontrolne, które pokażą Ci, czy Ty i Twoja organizacja jesteście dostosowani do RODO w 100%
  • Dostęp do pełnej bazy porad przez 24h
Michał Koralewski

Autor: Michał Koralewski

radca prawny specjalizujący się w ochronie danych osobowych, prawie handlowym i cywilnym. Absolwent studiów doktoranckich na Uniwersytecie Gdańskim, trener, publicysta prawniczy, autor kilkunastu książek z zakresu prawa

Nasi partnerzy i zdobyte nagrody » 


Nagrody i wyróżnienia» 

Poznaj kluczowe zagadnienia, z jakimi możesz się zetknąć podczas codziennej pracy IODO.
E-kurs dla początkującego Inspektora Danych Osobowych. Rzetelna wiedza i praktyczne ćwiczenia.

24-h bezpłatny test portalu!
Zyskaj pełen dostęp do bazy porad i aktualności!

SPRAWDŹ »

x