Pytanie:
W urzędzie wprowadzamy funkcję powiadamiania klientów za pomocą smsa z elektronicznego obiegu dokumentów o np. wydaniu decyzji lub o kolejnych wydaniach naszego magazynu czy kolejnego odcinka programu. Czy potrzebna jest odrębna zgoda klienta?
Pozostało jeszcze 90 % treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
- Niezbędne wzory dokumentów – gotowe do wypełnienia, w pełni edytowalne, zgodne z RODO
- Listy kontrolne, które pokażą Ci, czy Ty i Twoja organizacja jesteście dostosowani do RODO w 100%
- Dostęp do pełnej bazy porad przez 24h
Autor: Agnieszka Kręcisz-Sarna
radca prawny, ekspert z zakresu postępowania administracyjnego. Prowadzi kompleksową obsługę prawną przedsiębiorców oraz świadczy pomoc prawną dla jednostek sektora finansów publicznych, m.in. dla organów nadzoru budowlanego