Chcesz wysyłać newsletter do pracowników? Sprawdź, co na to przepisy

Monika Brzozowska-Pasieka

Autor: Piotr Janiszewski

Dodano: 4 listopada 2016
Dokument archiwalny
Wysyłka newslettera do pracowników

Nie ma przeszkód, żeby pracodawca wysyłał newsletter swoim pracownikom. Zwłaszcza, jeśli zamieszcza w nim tylko te informacje, które są związane ze stosunkiem pracy. Jednak, jeśli w takim newsletterze znajdą się informacje marketingowe pracodawcy lub jego kontrahenta, sprawa jest bardziej skomplikowana.

Pozostało jeszcze 98% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

  • Niezbędne wzory dokumentów – gotowe do wypełnienia, w pełni edytowalne, zgodne z RODO
  • Listy kontrolne, które pokażą Ci, czy Ty i Twoja organizacja jesteście dostosowani do RODO w 100%
  • Dostęp do pełnej bazy porad przez 24h
Monika Brzozowska-Pasieka

Autor: Piotr Janiszewski

radca prawny, prezes zarządu Auraco sp. z o.o. Audytem w obszarze ochrony danych osobowych zajmuje się od lat. Doświadczony Administrator Bezpieczeństwa Informacji i trener. Certyfikowany audytor wewnętrzny według normy ISO 27001. Uczestnik inspekcji oraz postępowań administracyjnych prowadzonych przez GIODO. Autor licznych artykułów i opracowań dotyczących tematyki ochrony danych osobowych. Ekspert w zakresie informacji publicznej i tajemnicy przedsiębiorstwa

Nasi partnerzy i zdobyte nagrody » 


Nagrody i wyróżnienia» 

Poznaj kluczowe zagadnienia, z jakimi możesz się zetknąć podczas codziennej pracy IODO.
E-kurs dla początkującego Inspektora Danych Osobowych. Rzetelna wiedza i praktyczne ćwiczenia.

24-h bezpłatny test portalu!
Zyskaj pełen dostęp do bazy porad i aktualności!

SPRAWDŹ »

x