Kiedy zgoda na przesłanie informacji handlowej nie jest potrzebna

Michał Koralewski

Autor: Michał Koralewski

Dodano: 1 lipca 2020
bbb3f720641dac11ec501ad431e84ab7f17236e4-xlarge(1)
Pytanie:  Czy w sytuacji, kiedy nawiązanie kontaktu z potencjalnym klientem nastąpiło z inicjatywy przedsiębiorcy, a przedłożenie oferty handlowej odbywa się po uprzednim uzgodnieniu z nim, przedsiębiorca ma dodatkowo obowiązek uzyskania od klienta odrębnej zgody na przedstawienie oferty?

Pozostało jeszcze 83% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

  • Niezbędne wzory dokumentów – gotowe do wypełnienia, w pełni edytowalne, zgodne z RODO
  • Listy kontrolne, które pokażą Ci, czy Ty i Twoja organizacja jesteście dostosowani do RODO w 100%
  • Dostęp do pełnej bazy porad przez 24h
Michał Koralewski

Autor: Michał Koralewski

radca prawny specjalizujący się w ochronie danych osobowych, prawie handlowym i cywilnym. Absolwent studiów doktoranckich na Uniwersytecie Gdańskim, trener, publicysta prawniczy, autor kilkunastu książek z zakresu prawa

Nasi partnerzy i zdobyte nagrody » 


Nagrody i wyróżnienia» 

Poznaj kluczowe zagadnienia, z jakimi możesz się zetknąć podczas codziennej pracy IODO.
E-kurs dla początkującego Inspektora Danych Osobowych. Rzetelna wiedza i praktyczne ćwiczenia.

24-h bezpłatny test portalu!
Zyskaj pełen dostęp do bazy porad i aktualności!

SPRAWDŹ »

x