Kiedy można wnieść sprzeciw na przetwarzanie danych w celach marketingowych

Marcin Sarna

Autor: Marcin Sarna

Dodano: 16 maja 2018
Kiedy można wnieść sprzeciw na przetwarzanie danych w celach marketingowych
Pytanie:  Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania przysługuje w sytuacji, gdy administrator przetwarza dane osobowe w celu wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi oraz w celu realizacji przez administratora jego prawnie uzasadnionych interesów. Czy sprzeciw wobec marketingu bezpośredniego można wnieść tylko, gdy odbywa się on na podstawie tych przepisów? Czy również wobec marketingu bezpośredniego prowadzonego na podstawie zgody lub umowy można wnieść sprzeciw?

Pozostało jeszcze 86 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

  • Niezbędne wzory dokumentów – gotowe do wypełnienia, w pełni edytowalne, zgodne z RODO
  • Listy kontrolne, które pokażą Ci, czy Ty i Twoja organizacja jesteście dostosowani do RODO w 100%
  • Dostęp do pełnej bazy porad przez 24h
Przetestuj portal przez 24H »

Jeśli masz już dostęp do portalu poradyodo, zaloguj się »

Marcin Sarna

Autor: Marcin Sarna

Radca prawny, ekspert z zakresu ochrony danych osobowych. Specjalizuje się również w kompleksowej obsłudze prawnej podmiotów gospodarczych, w szczególności świadcząc pomoc prawną dla producentów maszyn i urządzeń, przedsiębiorców funkcjonujących w branży usługowej i w sektorze energetycznym.

Czytelnicy tego artykułu skorzystali również z poniższych narzędzi

Nasi partnerzy i zdobyte nagrody


© Portal Poradyodo.pl

Poznaj kluczowe zagadnienia, z jakimi możesz się zetknąć podczas codziennej pracy IODO.
E-kurs dla początkującego Inspektora Danych Osobowych. Rzetelna wiedza i praktyczne ćwiczenia.

SPRAWDŹ »

x
wiper-pixel