Kiedy mamy do czynienia z marketingiem bezpośrednim

Marcin Sarna

Autor: Marcin Sarna

Dodano: 28 sierpnia 2020
11f44f56682412a3a326178668dbcb2f08598651-xlarge

Administrator danych osobowych może przetwarzać dane osobowe w związku z marketingiem bezpośrednim bez zgody osoby, której te dane dotyczą. To pozwala na reklamowanie produktów z wykorzystaniem danych osoby, do której reklama jest kierowana. Aby jednak było to możliwe i nie wymagało zgody podmiotu danych, muszą być spełnione odpowiednie warunki.

Pozostało jeszcze 84 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

  • Niezbędne wzory dokumentów – gotowe do wypełnienia, w pełni edytowalne, zgodne z RODO
  • Listy kontrolne, które pokażą Ci, czy Ty i Twoja organizacja jesteście dostosowani do RODO w 100%
  • Dostęp do pełnej bazy porad przez 24h
Przetestuj portal przez 24H »

Jeśli masz już dostęp do portalu poradyodo, zaloguj się »

Marcin Sarna

Autor: Marcin Sarna

Radca prawny, ekspert z zakresu ochrony danych osobowych. Specjalizuje się również w kompleksowej obsłudze prawnej podmiotów gospodarczych, w szczególności świadcząc pomoc prawną dla producentów maszyn i urządzeń, przedsiębiorców funkcjonujących w branży usługowej i w sektorze energetycznym.

Czytelnicy tego artykułu skorzystali również z poniższych narzędzi

Nasi partnerzy i zdobyte nagrody


© Portal Poradyodo.pl

Poznaj kluczowe zagadnienia, z jakimi możesz się zetknąć podczas codziennej pracy IODO.
E-kurs dla początkującego Inspektora Danych Osobowych. Rzetelna wiedza i praktyczne ćwiczenia.

SPRAWDŹ »

x
wiper-pixel