Pytanie:
Firma sprzedaje suplementy diety. W tym celu gromadzi takie dane klientów, jak imię i nazwisko, wiek (potrzebne do analiz ciała) oraz telefon do kontaktu. W firmie planowany jest znaczny przyrost klientów – do ok. 1000 osób. Czy firma powinna wyznaczyć inspektora ochrony danych?
Pozostało jeszcze 83 % treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
- Niezbędne wzory dokumentów – gotowe do wypełnienia, w pełni edytowalne, zgodne z RODO
- Listy kontrolne, które pokażą Ci, czy Ty i Twoja organizacja jesteście dostosowani do RODO w 100%
- Dostęp do pełnej bazy porad przez 24h
Autor: Michał Koralewski
radca prawny specjalizujący się w ochronie danych osobowych, prawie handlowym i cywilnym. Absolwent studiów doktoranckich na Uniwersytecie Gdańskim, trener, publicysta prawniczy, autor kilkunastu książek z zakresu prawa