Zbieranie danych w celu rozpatrzenia reklamacji – czy potrzebna jest zgoda

Agnieszka Kręcisz-Sarna

Autor: Agnieszka Kręcisz-Sarna

Dodano: 18 grudnia 2017
Zbieranie danych w celu rozpatrzenia reklamacji – czy potrzebna jest zgoda
Pytanie:  Jesteśmy producentem z branży meblowej. Większość reklamacji jest składanych bezpośrednio do sprzedawców naszych mebli (salonów meblowych). Czy salon, który zbiera dane osobowe klientów niezbędne do rozpatrzenia reklamacji, powinien pozyskać od nich zgody na przetwarzanie danych osobowych?

Pozostało jeszcze 88 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

  • Niezbędne wzory dokumentów – gotowe do wypełnienia, w pełni edytowalne, zgodne z RODO
  • Listy kontrolne, które pokażą Ci, czy Ty i Twoja organizacja jesteście dostosowani do RODO w 100%
  • Dostęp do pełnej bazy porad przez 24h

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Agnieszka Kręcisz-Sarna

Autor: Agnieszka Kręcisz-Sarna

radca prawny, ekspert z zakresu postępowania administracyjnego. Prowadzi kompleksową obsługę prawną przedsiębiorców oraz świadczy pomoc prawną dla jednostek sektora finansów publicznych, m.in. dla organów nadzoru budowlanego

Czytelnicy tego artykułu skorzystali również z poniższych narzędzi

Biblioteka ABI

Nasi partnerzy i zdobyte nagrody


© Portal Poradyodo.pl

Sprawdź nasz portal - testuj przez 24h za darmo

Aktualności i porady ekspertów

Listy kontrolne

Wzory dokumentów

Załóż konto na próbę x
wiper-pixel