Monitorowanie rozmów telefonicznych pracowników - dowiedz się, jak je wprowadzić

Michał Kowalski

Autor: Michał Kowalski

Dodano: 13 września 2018
Zwrot wydatków za prywatne rozmowy telefoniczne pracowników

Wprowadzając w podmiocie monitoring wizyjny administrator danych osobowych jest zobowiązany do uwzględnienia tego faktu w regulaminie pracy. W taki sam sposób należy postąpić, wprowadzając monitorowanie poczty elektronicznej. Sprawdź, czy możliwe jest nagrywanie rozmów telefonicznych.

W artykule przeczytasz:

- w jakim celu można wprowadzić monitorowanie rozmów telefonicznych w firmie,

- jakich formalności należy w związku z tym dopełnić.

Pozostało jeszcze 84 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

  • Niezbędne wzory dokumentów – gotowe do wypełnienia, w pełni edytowalne, zgodne z RODO
  • Listy kontrolne, które pokażą Ci, czy Ty i Twoja organizacja jesteście dostosowani do RODO w 100%
  • Dostęp do pełnej bazy porad przez 24h

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Michał Kowalski

Autor: Michał Kowalski

Radca prawny, specjalista z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz prawa oświatowego, redaktor licznych publikacji

Czytelnicy tego artykułu skorzystali również z poniższych narzędzi

Biblioteka ABI

Nasi partnerzy i zdobyte nagrody


© Portal Poradyodo.pl

Sprawdź nasz portal - testuj przez 24h za darmo

Aktualności i porady ekspertów

Listy kontrolne

Wzory dokumentów

Załóż konto na próbę x
wiper-pixel