Sprawdź, jak ewidencjonować wejścia i wyjścia zgodnie z RODO

Maciej Lipka

Autor: Maciej Lipka

Dodano: 4 czerwca 2019
97cd2ba5cfb5dfac54f79bdedb8f4bea1ba434d4-xlarge

Dla celów bezpieczeństwa, organizacji pracy, czy ochrony mienia niejednokrotnie administratorzy danych osobowych wprowadzają rozwiązania polegające na ewidencjonowaniu wejść i wyjść na teren firmy. W przypadku podmiotów, o których siedzib niejednokrotnie wchodzą osoby postronne, należy zwrócić szczególną uwagę na wykonanie obowiązku informacyjnego. Jego realizacja może być utrudniona z uwagi na dużą liczbę osób, których dane są przetwarzane. Nie można też zapominać o wyborze prawidłowej podstawy przetwarzania danych, jak również o stosowaniu odpowiednich środków bezpieczeństwa przetwarzania danych. Jakie rozwiązanie będzie najwygodniejsze? Jak uniknąć błędów? Sprawdź w temacie tygodnia.

Ewidencjonujesz wejścia i wyjścia? Z tematu tygodnia dowiesz się:

  • jak zrealizować obowiązek informacyjny w związku z takim ewidencjonowaniem,
  • jaką podstawę prawną  przetwarzania danych zastosować,
  • o jakich zasadach przetwarzania danych pamiętać.

Pozostało jeszcze 90% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

  • Niezbędne wzory dokumentów – gotowe do wypełnienia, w pełni edytowalne, zgodne z RODO
  • Listy kontrolne, które pokażą Ci, czy Ty i Twoja organizacja jesteście dostosowani do RODO w 100%
  • Dostęp do pełnej bazy porad przez 24h
Maciej Lipka

Autor: Maciej Lipka

Jest ekspertem ds. ochrony danych osobowych. Specjalizuje się w problemach związanych z wdrażaniem obowiązujących przepisów w organizacji, wskazując zarówno na wymogi formalne, jak i na praktyczne rozwiązania ułatwiające przestrzeganie prawa.

Nasi partnerzy i zdobyte nagrody » 


Nagrody i wyróżnienia» 

Poznaj kluczowe zagadnienia, z jakimi możesz się zetknąć podczas codziennej pracy IODO.
E-kurs dla początkującego Inspektora Danych Osobowych. Rzetelna wiedza i praktyczne ćwiczenia.

24-h bezpłatny test portalu!
Zyskaj pełen dostęp do bazy porad i aktualności!

SPRAWDŹ »

x