Profilowanie w marketingu online

Michał Nosowski

Autor: Michał Nosowski

Dodano: 29 czerwca 2021
Profilowanie w marketingu online

Internet daje ogromne możliwości w zakresie kierowania stosunkowo tanich i dobrze ukierunkowanych na odbiorcę działań marketingowych. Widać to szczególnie w porównaniu do innych, tradycyjnych sposobów reklamy. Zaletą prowadzenia działań reklamowych w sieci jest możliwość precyzyjnego określenia, do kogo mają trafić nasze komunikaty. Dzięki temu nie musimy, jako reklamodawcy, tracić dużej części budżetu reklamowego na docieranie do osób, które i tak nie są zainteresowane naszymi komunikatami. Co więcej, określając, do kogo nasze komunikaty mają trafić, zwiększamy swoje szanse na zainteresowanie potencjalnych odbiorców oferowanymi przez nas usługami lub produktami. Z drugiej strony rodzi to pewne zagrożenia dla osób, których dane osobowe w ten sposób przetwarzamy. Przekonaj się na czym polega profilowanie w marketingu online i jak zapewnić wtedy ochronę danych osobowych.

Pozostało jeszcze 95% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

  • Niezbędne wzory dokumentów – gotowe do wypełnienia, w pełni edytowalne, zgodne z RODO
  • Listy kontrolne, które pokażą Ci, czy Ty i Twoja organizacja jesteście dostosowani do RODO w 100%
  • Dostęp do pełnej bazy porad przez 24h
Michał Nosowski

Autor: Michał Nosowski

radca prawny, specjalizujący się w prawie nowych technologii i ochronie danych osobowych. www.michalnosowski.pl, www.wsroddanych.pl

Nasi partnerzy i zdobyte nagrody » 


Nagrody i wyróżnienia» 

Poznaj kluczowe zagadnienia, z jakimi możesz się zetknąć podczas codziennej pracy IODO.
E-kurs dla początkującego Inspektora Danych Osobowych. Rzetelna wiedza i praktyczne ćwiczenia.

24-h bezpłatny test portalu!
Zyskaj pełen dostęp do bazy porad i aktualności!

SPRAWDŹ »

x