W jaki sposób administrator danych osobowych powinien zarządzać skargami i wnioskami?

Dodano: 2 stycznia 2019
2HH0808_01

Administratorzy danych osobowych, przede wszystkim ci, którzy przetwarzają je na dużą skalę, mogą spotkać się ze skargą na sposób, w jaki te dane przetwarzają. Skarga złożona pod rządami nowych przepisów jest o tyle uciążliwa, że jej uwzględnienie przez urząd może wiązać się z wysokimi karami finansowymi, których częstotliwości i dotkliwości aktualnie nie można dokładnie określić. Dlatego warto, aby administratorzy danych opracowali politykę skargową, na podstawie której będą w stanie nie tylko ograniczać liczbę złożonych skarg, ale także sprawnie wykonywać uprawnienia strony w ewentualnym postępowaniu skargowym.

WIDEOSZKOLENIA »

Wideo: Przegląd orzecznictwa (sierpień – listopad 2022 r.) – cz. III – decyzje zagranicznych organów nadzorczych

Wideo: Przegląd orzecznictwa (sierpień – listopad 2022 r.) – cz. III – decyzje zagranicznych organów nadzorczych

Poznaj najważniejsze orzeczenia zagranicznych organów nadzorczych. W podsumowaniu poruszamy zagadnienia związane m.in. z geolokalizacją, prawem dostępem do danych, cyberatakiem na gminę czy rozpoznawaniem twarzy.

08.12.2022 czytaj więcej »

ZMIANY W PRAWIE »

Nasi partnerzy i zdobyte nagrody » 


Nagrody i wyróżnienia» 

Poznaj kluczowe zagadnienia, z jakimi możesz się zetknąć podczas codziennej pracy IODO.
E-kurs dla początkującego Inspektora Danych Osobowych. Rzetelna wiedza i praktyczne ćwiczenia.

24-h bezpłatny test portalu!
Zyskaj pełen dostęp do bazy porad i aktualności!

SPRAWDŹ »

x