Pytanie:
Do klienta wysłano omyłkowo ofertę marketingową. Klient zgłosił sprzeciw od przetwarzania danych. Czy można nadal prowadzić z nim korespondencję? Klient został poinformowany o usunięciu jego danych z bazy, ale nadal wysyła nowe żądania i prowadzi z firmą korespondencję mailową na temat braku zgody na przetwarzanie danych i niespełnienia obowiązku informacyjnego.
Pozostało jeszcze 89% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
- Niezbędne wzory dokumentów – gotowe do wypełnienia, w pełni edytowalne, zgodne z RODO
- Listy kontrolne, które pokażą Ci, czy Ty i Twoja organizacja jesteście dostosowani do RODO w 100%
- Dostęp do pełnej bazy porad przez 24h
Autor: Marcin Sarna
Radca prawny, ekspert z zakresu ochrony danych osobowych. Specjalizuje się również w kompleksowej obsłudze prawnej podmiotów gospodarczych, w szczególności świadcząc pomoc prawną dla producentów maszyn i urządzeń, przedsiębiorców funkcjonujących w branży usługowej i w sektorze energetycznym.