
Administratorzy danych osobowych w celu wyegzekwowania należności wysyłają różnego rodzaju noty, upomnienia czy wezwania do zapłaty. Prowadzą też działania windykacyjne w rozmowach telefonicznych. Sprawdzamy, jak przeprowadzić rozmowę telefoniczną z dłużnikiem, aby zapewnić ochronę danych osobowych i nie naruszyć wymogów RODO. Wskazujemy też, jakie są podstawy przetwarzania danych osobowych dłużnika w rozmowach telefonicznych.
Jeśli masz już dostęp do Portalu, zaloguj się »
Zapraszamy na webinar prowadzony w konwencji warsztatowej z wykorzystaniem praktycznych przykładów, pytań i odpowiedzi. Dedykowany jest zarówno do osób początkujących, rozpoczynających lub pełniących funkcję IOD od niedawna, jak również do osób pragnących ugruntować posiadaną wiedzę w zakresie odpowiedniego nadzoru przestrzegania zasad i przepisów z zakresu ochrony danych osobowych w organizacji.






© Portal Poradyodo.pl