Pytanie:
Dyrektor Biblioteki wysyła wnioski o nagrody dla pracowników do organizatorów instytucji (Urząd Miasta, Urząd Marszałkowski), też do Urzędu Wojewódzkiego i MKiDN. Wymaga to podania szerokich informacji o pracownikach (danych osobowych). Jaka jest podstawa prawna przetwarzania tych danych? Mam nadzieję, że nie zgoda, dyrektor wolałby nie informować pracownika o podjętych staraniach w obawie o sprawienie mu zawodu lub przykrości w przypadku negatywnego rozpatrzenia wniosku.
Pozostało jeszcze 86% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
- Niezbędne wzory dokumentów – gotowe do wypełnienia, w pełni edytowalne, zgodne z RODO
- Listy kontrolne, które pokażą Ci, czy Ty i Twoja organizacja jesteście dostosowani do RODO w 100%
- Dostęp do pełnej bazy porad przez 24h