Obsługa klienta może mieć na celu np. przyjęcie i rozpoznanie jego skarg i reklamacji, rozwiązanie problemów technicznych, rozliczenie z klientem, realizację zamówienia czy po prostu udzielenie informacji na jego pytanie. Wiąże się więc ona z przetwarzaniem danych osobowych w rozmaitych celach. To zaś oznacza, że możemy mieć do czynienia z różnymi podstawami przetwarzania danych osobowych klienta. Każda z nich musi zostać ujęta w ramach obowiązku informacyjnego. Sprawdź, jak powinna wyglądać klauzula informacyjna w związku z obsługą klienta.
Jeśli masz już dostęp do Portalu, zaloguj się »
Zapraszamy na webinar prowadzony w konwencji warsztatowej z wykorzystaniem praktycznych przykładów, pytań i odpowiedzi. Dedykowany jest zarówno do osób początkujących, rozpoczynających lub pełniących funkcję IOD od niedawna, jak również do osób pragnących ugruntować posiadaną wiedzę w zakresie odpowiedniego nadzoru przestrzegania zasad i przepisów z zakresu ochrony danych osobowych w organizacji.






© Portal Poradyodo.pl