Nagrywanie rozmów – czy trzeba o tym informować i pozyskać na to zgodę

Agnieszka Kręcisz-Sarna

Autor: Agnieszka Kręcisz-Sarna

Dodano: 4 stycznia 2018
Dokument archiwalny
Nagrywanie rozmów – czy trzeba o tym informować i pozyskać na to zgodę
Pytanie:  Nasza firma chce wprowadzić nagrywanie rozmów telefonicznych z klientami. W trakcie tych rozmów zbierane są także ich dane osobowe. Jakie informacje powinien przekazać podczas rozmowy klientowi konsultant? Czy powinien uzyskać od klienta werbalnie zgodę na nagranie przebiegu rozmowy?

Pozostało jeszcze 86 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

  • Niezbędne wzory dokumentów – gotowe do wypełnienia, w pełni edytowalne, zgodne z RODO
  • Rzetelne odpowiedzi ekspertów specjalizujących się w RODO, na każde z Twoich pytań w ciągu max 48h
  • Listy kontrolne, które pokażą Ci, czy Ty i Twoja organizacja jesteście dostosowani do RODO w 100%
  • Nieograniczony dostęp do pełnej bazy porad ekspertów specjalizujących się w RODO

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Agnieszka Kręcisz-Sarna

Autor: Agnieszka Kręcisz-Sarna

radca prawny, ekspert z zakresu postępowania administracyjnego. Prowadzi kompleksową obsługę prawną przedsiębiorców oraz świadczy pomoc prawną dla jednostek sektora finansów publicznych, m.in. dla organów nadzoru budowlanego

Czytelnicy tego artykułu skorzystali również z poniższych narzędzi

Biblioteka ABI

Nasi partnerzy i zdobyte nagrody


© Portal Poradyodo.pl
Strona używa plików cookies. Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies.
wiper-pixel