
Co do zasady przetwarzanie danych w związku z realizacją reklamacji będzie konieczne z uwagi na wykonanie umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).
W zależności od okoliczności podstawę prawną przetwarzania danych w związku z realizacją reklamacji stanowić będzie:
Gwarancja powstaje w oparciu o dobrowolne oświadczenie gwaranta, jednakże jest uregulowana w przepisach Kodeksu cywilnego. Interesem administratora jest w tym przypadku wykonanie obowiązków z udzielonej gwarancji.
Zapraszamy na webinar prowadzony w konwencji warsztatowej z wykorzystaniem praktycznych przykładów, pytań i odpowiedzi. Dedykowany jest zarówno do osób początkujących, rozpoczynających lub pełniących funkcję IOD od niedawna, jak również do osób pragnących ugruntować posiadaną wiedzę w zakresie odpowiedniego nadzoru przestrzegania zasad i przepisów z zakresu ochrony danych osobowych w organizacji.






© Portal Poradyodo.pl