Jak zgodnie z RODO zawiadomić o wszczęciu postępowania administracyjnego z urzędu.

Monika Brzozowska-Pasieka

Autor: Monika Brzozowska-Pasieka

Dodano: 7 października 2019
9c2297ae9e33b2a27c1eaac2d0f5b31c5b5fd041-xlarge(1)

Wszczynając postępowanie z urzędu, organ administracji musi w zawiadomić o tym wszczęciu strony postępowania. Czy rozdzielniku pisma należy wymienić wszystkich odbiorców pisma wskazując ich imię i nazwisko? Czy też wystarczy zapis, iż pismo otrzymuje strony wg rozdzielnika nie informując tym samym kogo powiadomiono? Sprawdź, jak prawidłowo zawiadomić o wszczęciu postępowania

Pozostało jeszcze 85 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

  • Niezbędne wzory dokumentów – gotowe do wypełnienia, w pełni edytowalne, zgodne z RODO
  • Listy kontrolne, które pokażą Ci, czy Ty i Twoja organizacja jesteście dostosowani do RODO w 100%
  • Dostęp do pełnej bazy porad przez 24h

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Monika Brzozowska-Pasieka

Autor: Monika Brzozowska-Pasieka

adwokat, dr nauk prawnych, specjalista z zakresu ochrony danych osobowych

Czytelnicy tego artykułu skorzystali również z poniższych narzędzi

Biblioteka ABI

Nasi partnerzy i zdobyte nagrody


© Portal Poradyodo.pl

Sprawdź nasz portal - testuj przez 24h za darmo

Aktualności i porady ekspertów

Listy kontrolne

Wzory dokumentów

Załóż konto na próbę x
wiper-pixel