Teleporady zgodna z RODO – 7 wskazówek dla placówki medycznej

Dodano: 12 stycznia 2021
Teleporada zgodna z RODO – 7 wskazówek dla placówki medycznej

W czasie pandemii popularność zyskała nowa forma świadczeń zdrowotna dla pacjentów – teleporada. Co istotne wiąże się ona z przetwarzaniem danych osobowych za pośrednictwem środków komunikacji na odległość. Niejednokrotnie są to dane o zdrowiu, a więc zaliczane do danych szczególnej kategorii. To wymaga położenia szczególnego nacisku na ich bezpieczeństwo. Podpowiadamy jak przeprowadzać teleporady zgodne z RODO.

W temacie tygodnia znajdziesz odpowiedzi na takie pytania jak m.in.:

  • Jakie wytyczne stosować?
  • Jakie informacje przekazać pacjentowi?
  • Jak zarejestrować pacjenta?
  • Jak powinny przebiegać teleporady zgodne z RODO?
  • Co z wizerunkiem pacjenta?
  • Jak zabezpieczyć dane?

Pozostało jeszcze 93% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

  • Niezbędne wzory dokumentów – gotowe do wypełnienia, w pełni edytowalne, zgodne z RODO
  • Listy kontrolne, które pokażą Ci, czy Ty i Twoja organizacja jesteście dostosowani do RODO w 100%
  • Dostęp do pełnej bazy porad przez 24h

Nasi partnerzy i zdobyte nagrody » 


Nagrody i wyróżnienia» 

Poznaj kluczowe zagadnienia, z jakimi możesz się zetknąć podczas codziennej pracy IODO.
E-kurs dla początkującego Inspektora Danych Osobowych. Rzetelna wiedza i praktyczne ćwiczenia.

24-h bezpłatny test portalu!
Zyskaj pełen dostęp do bazy porad i aktualności!

SPRAWDŹ »

x