Czy można podać telefonicznie kod niezbędny do realizacji e-recepty

Dodano: 12 lutego 2020
4de928be3b4ff08d90a0c9af661da83b0c72215b-xlarge (1)

Coraz częściej placówki medyczne spotykają się z sytuacją, w której pacjenci proszą telefonicznie o podanie 4-cyfrowego kodu dostępu niezbędnego do realizacji e-recepty. Informacja o tym kodzie jest udzielana pacjentowi zgodnie z art. 96b Prawa farmaceutycznego. Czy można ją przekazywać drogą telefoniczną? Odpowiedzi na to pytanie udziela UODO.

Pozostało jeszcze 89% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

  • Niezbędne wzory dokumentów – gotowe do wypełnienia, w pełni edytowalne, zgodne z RODO
  • Listy kontrolne, które pokażą Ci, czy Ty i Twoja organizacja jesteście dostosowani do RODO w 100%
  • Dostęp do pełnej bazy porad przez 24h

Nasi partnerzy i zdobyte nagrody » 


Nagrody i wyróżnienia» 

Poznaj kluczowe zagadnienia, z jakimi możesz się zetknąć podczas codziennej pracy IODO.
E-kurs dla początkującego Inspektora Danych Osobowych. Rzetelna wiedza i praktyczne ćwiczenia.

24-h bezpłatny test portalu!
Zyskaj pełen dostęp do bazy porad i aktualności!

SPRAWDŹ »

x