Czy można podać telefonicznie kod niezbędny do realizacji e-recepty

Dodano: 12 lutego 2020
4de928be3b4ff08d90a0c9af661da83b0c72215b-xlarge (1)

Coraz częściej placówki medyczne spotykają się z sytuacją, w której pacjenci proszą telefonicznie o podanie 4-cyfrowego kodu dostępu niezbędnego do realizacji e-recepty. Informacja o tym kodzie jest udzielana pacjentowi zgodnie z art. 96b Prawa farmaceutycznego. Czy można ją przekazywać drogą telefoniczną? Odpowiedzi na to pytanie udziela UODO.

Pozostało jeszcze 89 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

  • Niezbędne wzory dokumentów – gotowe do wypełnienia, w pełni edytowalne, zgodne z RODO
  • Listy kontrolne, które pokażą Ci, czy Ty i Twoja organizacja jesteście dostosowani do RODO w 100%
  • Dostęp do pełnej bazy porad przez 24h

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Czytelnicy tego artykułu skorzystali również z poniższych narzędzi

Biblioteka ABI

Nasi partnerzy i zdobyte nagrody


© Portal Poradyodo.pl

Sprawdź nasz portal - testuj przez 24h za darmo

Aktualności i porady ekspertów

Listy kontrolne

Wzory dokumentów

Załóż konto na próbę x
wiper-pixel