Kara za przetwarzanie danych osobowych w rozmowach telefonicznych bez podstawy prawnej

Dodano: 24 kwietnia 2024
Kara za przetwarzanie danych osobowych w rozmowach telefonicznych bez podstawy prawnej

Do przetwarzania danych osobowych konsumenta dochodzi już podczas rozmowy telefonicznej z nim. Przetwarzanie takie musi być oparte na jednej z podstaw z art. 6 RODO. Brak podstawy prawnej to prosta droga do kary pieniężnej, o czym przekonał się francuski sklep internetowy.

Pozostało jeszcze 86% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

  • Niezbędne wzory dokumentów – gotowe do wypełnienia, w pełni edytowalne, zgodne z RODO
  • Listy kontrolne, które pokażą Ci, czy Ty i Twoja organizacja jesteście dostosowani do RODO w 100%
  • Dostęp do pełnej bazy porad przez 24h

Nasi partnerzy i zdobyte nagrody » 


Nagrody i wyróżnienia» 

Poznaj kluczowe zagadnienia, z jakimi możesz się zetknąć podczas codziennej pracy IODO.
E-kurs dla początkującego Inspektora Danych Osobowych. Rzetelna wiedza i praktyczne ćwiczenia.

24-h bezpłatny test portalu!
Zyskaj pełen dostęp do bazy porad i aktualności!

SPRAWDŹ »

x