Jedna zgoda marketingowa na wszystkie kanały komunikacji już nie wystarczy

Dodano: 24 lutego 2021
Jedna zgoda marketingowa na wszystkie kanały komunikacji już nie wystarczy

Trwa ostatni etap prac nad nową ustawą – Prawo komunikacji elektronicznej. Wśród ekspertów dyskusje wywołuje jeden z przepisów tej ustawy – art. 393 a właściwie uzasadnienie projektu dotyczące tego przepisu. Ustawodawca zasugerował bowiem, że dojdzie do nałożenia na administratorów przetwarzających dane osobowe w komunikacji elektronicznej obowiązku pozyskania nowych zgód.

Pozostało jeszcze 87% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

  • Niezbędne wzory dokumentów – gotowe do wypełnienia, w pełni edytowalne, zgodne z RODO
  • Listy kontrolne, które pokażą Ci, czy Ty i Twoja organizacja jesteście dostosowani do RODO w 100%
  • Dostęp do pełnej bazy porad przez 24h

Nasi partnerzy i zdobyte nagrody » 


Nagrody i wyróżnienia» 

Poznaj kluczowe zagadnienia, z jakimi możesz się zetknąć podczas codziennej pracy IODO.
E-kurs dla początkującego Inspektora Danych Osobowych. Rzetelna wiedza i praktyczne ćwiczenia.

24-h bezpłatny test portalu!
Zyskaj pełen dostęp do bazy porad i aktualności!

SPRAWDŹ »

x