Wyrok NSA: GIODO musi zająć się każdą skargą

Wioleta Szczygielska

Autor: Wioleta Szczygielska

Dodano: 26 października 2016
GIODO musi rozpatrzyć każdą skargę

Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych powinien rozpatrzyć każdą skargę, jaka do niego wpłynie - orzekł Naczelny Sąd Administracyjny. Zdaniem NSA pojęcie skargi do GIODO trzeba rozpatrywać szeroko jako środek, dzięki któremu obywatel może dowiedzieć się, czy jego dane są przetwarzane zgodnie z prawem.

Pozostało jeszcze 92% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

  • Niezbędne wzory dokumentów – gotowe do wypełnienia, w pełni edytowalne, zgodne z RODO
  • Listy kontrolne, które pokażą Ci, czy Ty i Twoja organizacja jesteście dostosowani do RODO w 100%
  • Dostęp do pełnej bazy porad przez 24h
Wioleta Szczygielska

Autor: Wioleta Szczygielska

Specjalista z zakresu prawa ochrony danych osobowych. Wieloletni redaktor fachowych publikacji związanych z tematyką ochrony danych osobowych.

Nasi partnerzy i zdobyte nagrody » 


Nagrody i wyróżnienia» 

Poznaj kluczowe zagadnienia, z jakimi możesz się zetknąć podczas codziennej pracy IODO.
E-kurs dla początkującego Inspektora Danych Osobowych. Rzetelna wiedza i praktyczne ćwiczenia.

24-h bezpłatny test portalu!
Zyskaj pełen dostęp do bazy porad i aktualności!

SPRAWDŹ »

x