Jak targetować użytkowników mediów społecznościowych – według EROD

Dodano: 21 września 2020
6bf435bb7b769acea121128c188a753bc217836b-xlarge (2)

Podczas 37. Posiedzenia plenarnego Europejskiej Rady Ochrony Danych w dniu 2 września 2020 r. przyjęte zostały także wytyczne dotyczące targetowania użytkowników mediów społecznościowych. Konsultacje nad wytycznymi potrwają do 19 października 2020 r.

Pozostało jeszcze 82% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

  • Niezbędne wzory dokumentów – gotowe do wypełnienia, w pełni edytowalne, zgodne z RODO
  • Listy kontrolne, które pokażą Ci, czy Ty i Twoja organizacja jesteście dostosowani do RODO w 100%
  • Dostęp do pełnej bazy porad przez 24h

Nasi partnerzy i zdobyte nagrody » 


Nagrody i wyróżnienia» 

Poznaj kluczowe zagadnienia, z jakimi możesz się zetknąć podczas codziennej pracy IODO.
E-kurs dla początkującego Inspektora Danych Osobowych. Rzetelna wiedza i praktyczne ćwiczenia.

24-h bezpłatny test portalu!
Zyskaj pełen dostęp do bazy porad i aktualności!

SPRAWDŹ »

x