Jak przetwarzać dane osobowe w związku z nagrywaniem obrad rady gminy i powiatu

Dodano: 6 lutego 2019
dyrektor / kierownik prowadzi zebranie

Aktualnie na wszystkich jednostkach samorządu terytorialnego spoczywa obowiązek prowadzenia transmisji i utrwalania przebiegu obrad rad i sejmików, zarówno jeżeli chodzi o obraz jak i dźwięk. Obrady powinny być publikowane w BIP jednostki, na jej stronie internetowej lub w zwyczajowo przyjęty inny sposób. Sprawdź, o czym pamiętać, przetwarzając w związku z tym dane osobowe.

Pozostało jeszcze 90 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

  • Niezbędne wzory dokumentów – gotowe do wypełnienia, w pełni edytowalne, zgodne z RODO
  • Listy kontrolne, które pokażą Ci, czy Ty i Twoja organizacja jesteście dostosowani do RODO w 100%
  • Dostęp do pełnej bazy porad przez 24h

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Czytelnicy tego artykułu skorzystali również z poniższych narzędzi

Biblioteka ABI

Nasi partnerzy i zdobyte nagrody


© Portal Poradyodo.pl

Sprawdź nasz portal - testuj przez 24h za darmo

Aktualności i porady ekspertów

Listy kontrolne

Wzory dokumentów

Załóż konto na próbę x
wiper-pixel